.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک اظهار نظر جالب نماینده ساری ؛
نمی‌توان ورود زنان به ورزشگاه را محدود کرد تا مردان راحت‌تر فحاشی کنند
شمال نیوز : عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه باید فکری برای اوضاع فرهنگی ورزشگاه‌ها کرد، افزود: نمی‌توان ورود زنان به ورزشگاه را محدود کرد تا مردان راحت‌تر فحاشی کنند.....
نمی‌توان ورود زنان به ورزشگاه را محدود کرد تا مردان راحت‌تر فحاشی کنند

شمال نیوز : عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه باید فکری برای اوضاع فرهنگی ورزشگاه‌ها کرد، افزود: نمی‌توان ورود زنان به ورزشگاه را محدود کرد تا مردان راحت‌تر فحاشی کنند.

به گزارش شمال نیوز، محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن مخالفت با جلوگیری از حضور زنان در ورزشگاه‌ها، بر استمرار قدم‌هایی که در راستای رفع این مشکل برداشته شده، استقبال کرد و گفت: اگرچه باید اختصاص جایگاهی ویژه به بانوان خبرنگار در ورزشگاه آزادی را به فال نیک نگرفت و به یقین حرکتی رو به جلو و در مسیر حل مشکل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها است اما از ابتدا با این مقوله که مانع از رسیدن زنان به حق طبیعی و شهروندی خودشان شده مخالف بودم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید به جای مانع شدن زنان برای رسیدن به حق طبیعی خودشان فکری برای اوضاع فرهنگی ورزشگاه‌ها کرد، افزود: نمی‌توان زنان را محدود کرد تا مردان راحت‌تر فحاشی کنند ضمن آنکه زنان و مردان در بسیاری از مراسم‌های گروهی شانه به شانه با رعایت مبانی اسلامی حضور پیدا می‌کنند که این مسئله می‌تواند با فرهنگسازی در تماشای توأمان بازی‌های ورزشی نیز تسری پیدا کند.

وی با بیان اینکه می‌توان ورود و خروج زنان و مردان را به ورزشگاه به منظور رعایت شئونات اسلامی مدیریت کرد اما نمی‌توان صورت مسئله را به طور کلی پاک کرد، اضافه کرد: معتقدم سطح فرهنگی جامعه به قدری بالا رفته است که مردان بتوانند حرمت بانوان را نگاه دارند؛ هرچند باید اجازه داد این اتفاق در گذر زمان رخ دهد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روزی در این کشور استفاده از ویدئو و حمل ساز ممنوع بود اما با گذشت زمانی آزاد کرد لذا باید از تجربه‌ها درس گرفت و راه رفته را دوباره نپیمود، افزود: به یقین حضور خانواده‌ها در ورزشگاه می‌تواند هیجانات منفی و مثبت آن‌ها را تخلیه کرده و شادابی را به جامعه تزریق کند به همین دلیل ایجاد جایگاه برای بانوان خبرنگار در ورزشگاه آزادی اقدام رو به رشدی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 اسفند 1396
این حرف را احمدی تژاد 10 سال قبل زد. چه شمشیرها بر آن مردم مظلوم زده نشد.
علی 21 اسفند 1396
آقای نماینده چرازنهابایدبرن ورزشگاه ؟ نرفتنشون چه مشکلی ایجادمیکنه و رفتنشون چه خیری به همراه داره ؟ .... شأن مجلس و نماینده رو پایین نیارید. اگرخیلی دلت به حال خانمها می سوزه و به فکرشون هستی حقوق و مطالبات مهم خانمها لیست رو کن و برای احقاقش پیگیری باش
پاسخ ها به این نظر
رمضانپور 22 اسفند 1396
شما مگه وکیل خانمها هستسد که از طرف اونها حرف می زنید در ضمن ما دوست داریم که خانمها هم بتونن بیان استادیوم تا خانوادگی بریم تما شای بازی ها شما هم لطفا از طرف خودت صحبت کن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.